Τα Δώρα του Ήλιου και έξυπνα "TIPS" για υγιή σχέση μαζί του.

21/06/2016
από Sales Φαρμακειο

Ο ανθρώπινος οργανισμός μπορεί να συνθέσει μόνο το 10% της βιταμίνης D μέσω των τροφών.Τα παιδιά τη χρειάζονται για να χτίσουν γερό σκελετό και οι μεγάλοι για να τον διατηρήσουν δυνατό και υγιή.
Αντίθετα , μπορεί να συνθέσει το 90% μέσω της υπεριώδους ηλιακής ακτινοβολίας (καθημερινή έκθεση στο ηλιακό φως για 15-20 λεπτά μπορεί να καλύψει τις ημερήσιες ανάγκες του).


Οι άνθρωποι που εκτίθενται στην ηλιακή ακτινοβολία κατά τη διάρκεια της ημέρας εμφανίζουν ταχύτερη νυχτερινή παραγωγή μελανίνης, της ορμόνης που διευκολύνει την έλευση του ύπνου και βελτιώνει την ποιότητά του.


Πιθανόν δε το γνωρίζεις οτι η ηλιακή ακτινοβολία αυξάνει τα επίπεδα των ενδορφινών. Τα μόρια αυτά έχουν ισχυρή αναλγητική, καθώς και διεργετική και ψυχοτρόπο δράση. Έτσι δικαιολογείται η καλή διάθεση και η ευεξία που νιώθουμε κατα τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Ο ήλιος πρέπει να είναι φίλος μας. Επιλέγουμε την κατάλληλη ώρα. Μπορούμε να τον απολαύσουμε τις πρωϊνές ή απογευματινές ώρες.
Φοράμε τα κατάλληλα ενδύματα και αξεσουάρ.Επιλέγουμε έξυπνα το αντιηλιακό μας, θα πρέπει να προστατεύει από τις UVA και UVB ακτινοβολίες και να αναγράφονται στη συσκευασία <<UVA>> μέσα σε κύκλο, καθώς και ο δείκτης προστασίας SPF. Υψηλής προστασίας θεωρείται ένα αντιηλιακό όταν ο SPF δείκτης του είναι απο 30 και πάνω.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Μπαρμπούτης Δ. "Φαρμακοποιός"

XΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ = ΚΑΚΟ ?

01/06/2016
από Sales Φαρμακειο

XΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ = ΚΑΚΟ ?

Αυτή τη φορά θα σας κουράσω λίγο, γιατί το κεφάλαιο χοληστερίνη είναι κάτι πολύ μεγάλο.
Μου έχε κάνει εντύπωση τα τελευταία χρόνια τα τόσα πολλά φάρμακα για τη χοληστερίνη.
Συνταγή και Χοληστερίνη.
Για μένα σίγουρα αυτό αποτελεί κέρδος, ο φαρμακοποιός δεν είναι όμως έμπορος, είναι και αυτός
μετά φυσικά το γιατρό σύμβουλος υγείας.

Γνώριζουμε οτι η χοληστερίνη εξυπηρετεί 4 κύριες λειτουργίες στον άνθρωπο ?

Α. Είναι απαραίτητη για την παραγωγή ορμονών (κορτιζόνη,οιστρογόνα,ανδρογόνα)
Β. Είναι απαραίτητη για την παραγωγή χολής (βοηθά στην πέψη των τροφών)
Γ. Είναι απαραίτητη για την μεταφορά βιταμινών (A,D,E,C)
Δ. Αποτελεί συστατικό της μεμβράνης των κυττάρων

Τα υψηλά επίπεδα αυξάνουν τον κίνδυνο εμφράγματος και εγκεφαλικών. (Τιμές πάνω απο 240 mg ολική χοληστερίνη.)

Κυρίως :
Α. Καπνιστές
Β. Υπέρβαροι
Γ. Άτομα  που πάσχουν απο σακχαρώδη διαβήτη
Δ. Άτομα με κληρονομική προδιάθεση θα πρέπει να κάνουν συχνό έλεγχο

Πράγματα που βοηθούν

Α. Μείωση σωματικού βάρους

Β. Δίαιτα

Τροφές που αποφεύγουμε

Αυγά, τηγανιτά, γαλακτοκομικά, παχιά ψάρια και κρέατα και γλυκά.

Τροφές που βοηθούν
Όσπρια, μαύρο ψωμί, δημητριακά, πατάτες βραστές και ψητές, μακαρόνια, λαχανικά, φρούτα, ελαιόλαδο, σκόρδα, κρεμύδια, σαρδέλες, σκουμπριά
 
 Γ. Άσκηση (περπάτημα, κολύμπι)
 
 Δ. Κρασί (Το πολύ δύο ποτηράκια την ημέρα)
 
 Τα φάρμακα για τη μείωση των επιπέδων των λιπιδίων στο αίμα πράγματι μειώνουν τη χοληστερίνη και έσωσαν ανθρώπους αλλά μπορεί να προκαλέσουν παρενέργειες όπως :
 Ναυτία, πονοκέφαλο, κοιλιακά άλγη, διάρροια, δυσκοιλιότητα.
 
 *Αντενδείκνυνται σε άτομα που πάσχουν από ηπατική ανεπάρκεια αλλα και στην εγκυμοσύνη.
 
 
 ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ARICHOL
 
 Συμπλήρωμα διατροφής με κόκκινη μαγιά ανεπτυγμένη σε ρύζι.Συνένζημο Q 10, Εκχύλισμα σταφυλιών και καρπών ελιάς και βιταμίνες.
 Χρήσιμο για την διατήρηση των φυσιολογικών επιπέδων της χοληστερόλης.
 Η μονοκολίνη Κ απο κόκκινο μύκητα ανεπτυγμένο σε ρύζι συμβάλλει στη διατήρηση των φυσιολογικών επιπέδων της χοληστερόλης στο αίμα.
 
 Δοσολογία : 1 το βράδυ μετά το φαγητό.
 
 * Μπορεί να συνδυαστεί με φάρμακα για τη μείωση των επιπέδων των λιπιδίων στο αίμα. Σκοπός δεν είναι να αντικαταστήσουμε το φάρμακο που μας έδωσε ο γιατρός μας με το " Arichol ", αλλα αν καταφέρουμε τα 40mg,τα 20mg,τα 10mg να τα κάνουμε 20 - 10 - 5 mg ή και καθόλου, δεν θα είναι καλύτερα για εμάς ;
 
 Δημήτρης Μπαρμπούτης ' Φαρμακοποιός

Λιποσωμιακά Προϊόντα και "Αναιμία"

29/05/2016
από Sales Φαρμακειο

Λιποσωμιακά Προϊόντα και "Αναιμία"

Τα λιποσώματα είναι κατασκευασμένα από το ίδιο υλικό όπως τα περισσότερα κύταρα, το σώμα τα αναγνωρίζει σαν μία φιλική ουσία.Αυτά απορροφώνται εύκολα στην κυκλοφορία του αίματος μέσω των βλεννογόνων και κυκλοφορούν σε όλο το σώμα μας.
Σ'αυτήν την κατηγορία προϊόντων ανήκει και το Sideral forte ( Σίδηρος, Βιταμίνη C ) και Sideral Foligo ( Σίδηρος, Βιταμίνη C, Φυλλικό, Βιταμίνη D, B6 και B12 ).
Η σουκροσωμική τεχνολογία προσφέρει στο Sideral υψηλή βιοδιαθεσιμότητα και βελτιώνει σημαντικά την ανοχή από το γαστρεντερικό σωλήνα.

Δοσολογία
1 φορά την ημέρα, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, λήψη ανεξάρτητης τροφής.

Τρόφιμα που περιέχουν σίδηρο :
Πράσινα Λάχανικά, Φακές, Φασόλια, Σπανάκι, Φράουλες, Βερίκοκα, Προτοκάλια


Κύρια συμπτώματα μιας αναιμίας :
- Ωχρότης του δέρματος και των βλεννογόνων
-Εύκολη κούραση
- Λαχάνιασμα
- Ταχυκαρδία
- Πτώση των τριχών
- Φθορά νυχιών
- Καφαλαλγία
- Ίλιγγο
- Μυϊκή αδυναμία
- Νευρικότητα
- Εμβολή των αυτιών

Δημήτρης Μπαρμπούτης " Φαρμακοποιός "

 Τα προϊόντα Sideral μπορείτε να τα βρείτε εδώ

Χάσε κιλά με σαλάτα πριν το φαγητό.

09/11/2014
από Sales Φαρμακειο

Χάσε κιλά με σαλάτα πριν το φαγητό.

Εσύ τρως σαλάτα με τα γεύματά σου; Καν’ το και δες τη διαφορά στη ζυγαριά σου!

Σύμφωνα με διάφορες έρευνες που έχουν γίνει κατά καιρούς τα άτομα που συνοδεύουν τα γεύματά τους με σαλάτα είναι πιο πιθανό να φάνε λιγότερο και γενικά χορταίνουν με μικρότερες μερίδες από το κυρίως πιάτο. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν η σαλάτα προηγείται του γεύματος, καθώς οι φυτικές ίνες συμβάλουν στη διάταση των τοιχωμάτων του στομαχιού (μηχανικό ερέθισμα που σηματοδοτεί την έναρξη του κορεσμού). Μην ξεχνάς λοιπόν να συνοδεύεις πάντα τα γεύματά σου με σαλάτα γιατί εκτός από τα οφέλη που σου προσφέρουν τα λαχανικά θα αποχαιρετήσεις πιο εύκολα και τα περιττά κιλά σου!

 

Παχαίνουν τα λαχανικά;

Αν και τα λαχανικά δεν συγκαταλέγονται στις “απαγορευμένες” και παχυντικές τροφές πρόσεξε μην πέσεις στην παγίδα, γιατί…

Το θερμιδικό φορτίο των λαχανικών καθορίζεται αποκλειστικά από τον τρόπο μαγειρέματος και την sauce που χρησιμοποιούμε. Πόσοι είναι αλήθεια αυτοί που θα προτιμήσουν τα βραστά κολοκυθάκια από τα τηγανητά; Και πόσοι θα φτιάξουν μελιτζανοσαλάτα με μπόλικο μαϊντανό και ντομάτα αντί για τηγανητές μελιτζάνες; Σαλάτα του σεφ ή μαρούλι με άνηθο και φρέσκο κρεμμυδάκι; Είναι αλήθεια ότι σε ένα  διαιτολόγιο, τα λαχανικά  είναι ελεύθερα, όχι όμως και το λίπος. Και αυτό γιατί η θερμιδική αξία των λαχανικών όταν τηγανιστούν τριπλασιάζεται! Απόφυγε λοιπόν τα τηγανητά και αν φας έξω ζήτησε από τον σερβιτόρο να προσθέσεις εσύ το ελαιόλαδο στη σαλάτα σου.

10+1 συμβουλές για να πετύχει η δίαιτά σου!

Το μυστικό σε μία δίαιτα δεν είναι μόνο να τηρείς ευλαβικά το διατροφικό πρόγραμμα που έχεις κολλήσει στο ψυγείο. Είναι να υιοθετήσεις συνήθειες υγιεινής διατροφής που θα ακολουθείς και αφού χάσεις τα κιλά που επιθυμείς. Οι συμβουλές που ακολουθούν θα σε φέρουν πιο κοντά στο στόχο.

1) Ελεύθερα μπορείς να χρησιμοποιείς: λεμόνι, ξύδι, καρυκεύματα, μουστάρδα, κρεμμύδι, σόδα.

2) Τα δημητριακά, το ψωμί, τα ζυμαρικά, τα κράκερ, οι φρυγανιές και τα παξιμάδια να είναι ολικής αλέσεως.

3) Φρούτα: μπορείς να καταναλώνεις οποιοδήποτε φρούτο εποχής σε μέγεθος ενός  φλιτζανιού τσαγιού ή ένα ποτήρι χυμό φρούτων ή ρόφημα φρούτων και λαχανικών.

4) Σαλάτα εποχής: μπορείς να καταναλώνεις οποιοδήποτε λαχανικό επιθυμείς, ωμό ή βραστό, σε απεριόριστη ποσότητα.

5) Να καταναλώνεις γάλα και γιαούρτι με 1.5 – 2% σε λιπαρά.

6) Στο ψάρι, το κοτόπουλο και το κρέας να αφαιρείς την πέτσα.

7) Να χρησιμοποιείς συνολικά έως 5 κουταλάκια του γλυκού την ημέρα ελαιόλαδο στο φαγητό και στη σαλάτα.

8) Απόφυγε το ζωικό βούτυρο και προτίμησε τη μαργαρίνη

9) 1 μερίδα εστιατορίου σημαίνει:150 gr (κρεατικά), 200 gr (λαδερά, ζυμαρικά, όσπρια),  30-50 gr (τυρί, ψωμί).

10) Να καταναλώνεις αλκοόλ με μέτρο και να προτιμάς μπύρα ή κρασί.

11) Προτίμησε ακατέργαστη ζάχαρη ή γλυκαντικά (στέβια, σουκραλόζη, ασπαρτάμη)

ΠΗΓΗ: ( http://www.elancyl.gr/tip/diatrofi/ )